РЕКЛАМАЦИЯ И ВРЪЩАНЕ НА СТОКА

Рекламация и връщане на стока :

РЕКЛАМАЦИЯ И ВРЪЩАНЕ НА СТОКА:
Ако по някаква причина продуктите, които сте поръчали, не Ви харесват или просто така сте решили, може да ги върнете или замените в 14 дневен срок. Единственото условие е продуктите да са в добър търговски вид, в оригиналната опаковка, етикети и придружени с документите за продажба (фактура и/или касова бележка, товарителница). Всеки клиент може да върне погрешно закупена или нежелана стока в срок от 14 дни, като поема изцяло транспортните разходи и такси за собствена сметка по връщането.

Рекламация и връщане на стока:
За да върнете продукт закупен от ДСС Ауто ЕООД (www. dssauto.bg) задължително условие е:
  • покупката да не е направена преди повече от 14 дни;
  • той да бъде в изряден търговски вид;
  • без да е използван (монтиран, разопакован, изцапан и др.);
  • опаковката не трябва да е разкъсана и повредена, трябва да е във вида, в който е получена;
  • придружен с документите за продажба (фактура и/или касова бележка/товарителница).
  • автомобилни крушки (халогенни, led, xenon и др.) НЕ ПОДЛЕЖАТ на връщане!
  • оригинални (ОЕМ, ОЕ) части, НЕ ПОДЛЕЖАТ НА ВРЪЩАНЕ!
  • филтри могат да бъдат върнати без да са употребявани и разопаковани;
  • всички авточасти могат да бъдат върнати само в оригинални опаковки без да са отваряни или монтирани;
  • Продукти, които изискват монтаж и поставяне преди да се убедите, че не са подходящи, могат да се върнат в оригинални опаковки и идеално почистени от следи при монтаж!
При “ рекламация и връщане на стока „Продукти неотговарящи на горните изисквания няма да бъдат приети обратно от нас. След приемане на върната стока ще се свържем с Вас, за да Ви информираме, че сме получили пратката и сумата ще бъде възстановена в срок от 14 работни дни. Връща се сумата от стойността на изпратената стока по банков път (в този случай е необходимо да посочите банка, IBAN, BIC, име на титуляря на сметката). Всички разходи, които Потребителят е направил за получаването и връщането на закупената стока, комисионни на банки и други разходи извън сумата по стойността на продуктите от поръчката остават за негова сметка.
  • Стока закупена онлайн подлежи на 14 дневен срок за връщане без да дължите допълнително обяснение към търговеца при спазени гореописаните условия;
  • сумата на стока, закупена и заплатена чрез банков превод (директен дебит) или картово плащане чрез ПОС терминал в наш обект се възстановява по картата, с която е платена;
Рекламация и връщане на стока:

За стоки тип „рекламация“ , срока за отговор е до 30 дни от датата на получаване от наш служител. Всички „рекламирани“ продукти и артикули следва да бъдат във валиден гаранционен срок. Валиден гаранционен срок е 12 месеца (една година) за всички продукти от датата на закупуването им, освен ако в гаранционните условия не е описан изрично друг срок. Продукти, които подлежат на рекламация и рекламация по валидна гаранция трябва да са:

  • за авточасти и аксесоари, които изискват монтаж в сервиз се изисква протокол(документ) от сервиза, в който са монтирани;
  • за продукти, които не отговарят на технически данни и спецификации, се изисква документ удостоверяващ същото;
  • за дефектирали продукти се изисква оригинал на документа за закупуване, както и гаранционна карта при издадена такава;
  • за погрешно употребени и използвани автомобилни добавки, ДСС Ауто ЕООД , НЕ НОСИ ОТГОВОРНОСТ и не признава рекламация!
  • за погрешно поръчано и използвано моторно масло, ДСС АУТО НЕ НОСИ ОТГОВОРНОСТ и не признава рекламация!
При желание от страна на клиента, ДСС Ауто ЕООД (www.dssauto.bg) може да замени артикула със същия или подобен на стойност, не по-висока от стойността на рекламирания продукт, в случай, че такъв подобен продукт има наличен. Всички разходи, които Потребителят е направил за получаването и връщането на закупената стока, комисионни на банки и други разходи извън сумата по стойността на продуктите от поръчката остават за негова сметка.

Стоки, които се изработват по поръчка или такива, за които е описано ясно, че не подлежат на връщане,  не подлежат на връщане, освен в случаите, в които стоката е била дефектна или целостта й е била нарушена в момента на доставката. ЗАДЪЛЖИТЕЛНО трябва да се свържете с нас в момента на доставката и да изготвите протокол с фирмата доставчик.

Напомняме на всички клиенти на ДСС Ауто ЕООД, че при неясно описан продукт или неразбираемо описание, винаги може да поискате пояснение от наш служител на (+359)899430021 или на dssauto@abv.bg.

ДСС Ауто ЕООД , НЕ Е ПРОИЗВОДИТЕЛ И НЕ НОСИ ОТГОВОРНОСТ ЗА ПОСОЧЕНИ ГРЕШНИ И НЕВЕРНИ ДАННИ ОТ СТРАНА НА ПРОИЗВОДИТЕЛЯ НА ДАДЕНА СТОКА ИЛИ АРТИКУЛ!

ПРИ РЕКЛАМАЦИЯ НА ДЕФЕКТИРАЛ ПРОДУКТ ИЛИ СТОКА, МОЛЯ ИЗТЕГЛЕТЕ И ПОПЪЛНЕТЕ СЛЕДНИЯ ФОРМУЛЯР протокол за рекламация.docx:
протокол за рекламация.docx
След коректно попълване на формуляра от Ваша страна го изпратете на имейл: dssauto@abv.bg или донесете на място в наш обект.

За повече информация моля, посетете сайта на Комисията за Защита на Потребителите. Можете да влезете в сайта директно от тук: https://kzp.bg/